06 heinäkuuta 2016

vetelyyttä

Oleilen jälleen hetken helsingissä. huh helsinki, mulla on ollut tosi kauan ristiriitainen suhtautuminen tähän kaupunkiin, mutta on tää aika miellyttävä loppupeleissä. täälä useammin rakennukset mätsäävät toisiinsa, se on ainakin yksi plussa verrattuna tampereeseen.
Mulla on ollut jo jonkin aikaa suhteellisen huoleton fiilis, mitä nyt välillä mietityttää eihän mun avokado ja onnenbambu näänny vesivajeeseen, mitenköhän mä kestäisin jos mulla olis lemmikki...

niin rento fiilis että välillä vähän mietityttää että enhän käy ihan veteläksi. mutta se on ihan okei. on myöskin okei aloittaa ex tempore seikkailuja sekä välillä herätä kahdelta ja olla tekemättä mitään, antaa pään olla tyhjänä. vetelyyksiä on hyvä välillä suoda itselleen, mutta ainakin suosittelen että jotain pitoa on hyvä pitää jäntevämpäänkin elämään. BALANSSI.

voi äh,

vaikka on ollut lungimpaa kuin Ceebrolistics - Hyviä Juttuja biisi, niin oon välillä joutunut aloittamaan aamuni heräämällä kamalista unista. oon alkanut näkemään unissani kauhukuvia tilanteista, joissa mun kaverit ilmoittaa ettei halua olla enää mun seurassa. aika paska mäihä, että kerran ala-asteella tapahtunut tilanne seuraa mua edelleen unissani, n. 8 vuotta myöhemmin. kiusaaminen on ollut aihe, mistä oon jo kauan halunnut kirjoittaa, mutten vielä ole siihen oikein osannut syventyä. joku päivä sitten. ehkäehkäehkä. joo.

aloin tässä miettimään, että sattuisiko teillä olemaan mitään aiheita, joista haluaisitte mun kirjoittavan. mä kovasti pidän sellaisista kirjoituksista, missä on joku teema. ja vielä hauskempaa olisi, jos se teema olisi joku, mistä ootte erityisen innokkaita lukemaan. mä kun tykkään jaella kaikenmoisia ajatuksia ja ehkä jollain tapaa myös viisauksia muille. voisinhan mä tietysti tehä vaikka kokkauspostauksenkin, jos villiksi käyn.

4 kommenttia:

  1. Anonyymi6/7/16 22:26

    tee taas videota! jotakin postausta kasvisruokavalioon liittyen ois kans jees

    VastaaPoista
  2. Asupostaus oistaas kiva :) tai vaatekaapin esittely (:

    VastaaPoista
  3. muistutat jotenkin shamelessin (us) mandya :D

    VastaaPoista
  4. Komppaan aikasempia ! Vaatteita ja videoita !!

    VastaaPoista