12 elokuuta 2016

junamietteitä

Koulu alkoi ja tuulen sävy muuttui paljon kalseammaksi. pakollakin sitä ajautuu muistelemaan tapahtumia vuoden takaa, ne olivat täynnä unelmia sekä s e k a v u u t t a. en osannut edes aavistaa asioiden valitsevan tämän suunnan, mihin edetä. saan olla onnellinen monesta asiaa.

Syksy runnoo tietä hirveää vauhtia tullakseen tänne meille. en oikein oo kyennyt sisäistämään sitä vielä. syksy osasi yhdessä jos toisessakin vaiheessa olla mulle todella rankkaa aikaa, mutta aina kuitenkin oon siitä nauttinut kaikessa rujoudessaan. ainakin saa pukeutua mielivaatteisiin ja heittää hyvästit paskoille kesähiteille. mutta silti tuntuu, että jokin jäi pahasti kesken ja se ajatus nyt vain jatkaa mieleni vaivaamista.

Oon jälleen junassa, nyt menossa Helsinkiin. Siellä on Musta Kallio meiningit, Floweille ei ihan riitä varallisuus. junamietteet eivät oikein ole kummoisetkaan tältä erää, sillä en saanut käteeni kahvikuppia ja pieni päänsärynkin poikanen vaivaa mua, varmaan juurikin sen kahvin puutostilan vuoksi. puuttuu se täydellinen junakombo ja se vähän harmittaa, kun useimmiten varallisuuteni ei riitä myöskään junamatkaamiseen ja bussissa ei tunnelma ikinä nouse ihan tähän pisteeseen. huh mitä hekumointia.

Vähän kai herkkäkin olo, se melkein vuosi sitten tapahtunut samaisen reitin käynyt junamatka tuntui sen seikkailun alulta, millä mä vieläkin olen. toivottavasti tämä  ei tule loppumaan vielä pitkiin aikoihin, vaikka jo nytkin muotoaan se on muuttanut melko huomattavasti.

Voi jukra.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti